הבלוג - הכתבות על פראג

כל הכתבות על פראג במקום אחד – עושים סדר למטייל הישראלי בפראג

 

השכונות הכי מגניבות בפראג – האיזורים שלא הכרתם

מדובר על עיר שהיא לא רק עיר שופעת תיירות ותרבות, כי אם זו גם עיר הבירה של צ’כיה בה מתגוררים יותר ממליון תושבים צ’כים המתגוררים בעיר ורואים בה את ביתם.
המאמר הבא מספר על עשרת הרבעים של פראג ומה אתם צריכים לדעת על כל אחד מהם

קרא עוד »

החזר מס בפראג- המדריך השלם לשנת 2024

הכסף ששייך לכם הוא הכסף שאתם יכולים לקבל כשאתם מבקשים החזר מס בפראג. אנחנו מזכירים את האפשרות הזו משום שהטיסה לפראג, הכיף הגדול שלה הוא בכך שמדובר על טיסה שנחשבת זולה מאוד. למה לא להפוך אותה כבר הרבה יותר זולה ולקבל החזר על המס שלכם?

קרא עוד »

טיסות לפראג עם איזה חברות תעופה הכי משתלם לטוס

הטיסות לפראג יכולות להיות בחברות יקרות יותר והן יכולות להיות בחברות די זולות. בכל מקרה, כאשר אתם קונים כרטיסים, כדאי לדעת ולהכיר את התנאים במקום כדי שתוכלו לתכנן את הטיול בצורה הטובה ביותר.
כל הטיפים וכל המידע על טיסות לפראג
בכתבה ההבאה

קרא עוד »

סיורים בפראג – סיורים שיגרמו לכם להתאהב בפראג

כאן המקום להזכיר כי בפראג מתגוררת קהילה די גדולה של צעירים ישראלים, סטודנטים וכאלו שבאו לעבוד באירופה, כך שאתם תמיד יכולים לבדוק דרך הרשתות החברתיות אפשרות לטייל עם מדריך דובר עברית. אופציה נוספת היא לבחון את ההצעות שמופיעות כאן וללכת לערוך לעצמכם סיור מודרך בעיר.

קרא עוד »

חגים בפראג- מתי הכל סגור

כשמכירים את התרבות, קל יותר להבין את האופן בו אוכלוסיה מתנהגת וקל יותר להבין את המהות של המקום בו אתם מבקרים. כך שבכל מקרה, תמיד מדובר על מידע מעניין שכדאי להכיר לפני שיוצאים לטייל בעיר – הכל על מועדים מיוחדים וחגים בפראג

קרא עוד »